Často kladené dotazy
Máte nějaké dotazy či nejasnosti? Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějších otázek a odpovědí.
Pro Váš co největší komfort nabízíme různé možnosti dopravy s následujícími cenami:
- Zásilkovna: od 79 Kč
- Kurýr na adresu: od 119 Kč
Většinu objednávek odesíláme do 24 hodin . Rostliny zasíláme tak, aby během víkendu nezůstaly v přepravě. Pokud tedy objednáte koncem týdne, objednávku umíme odeslat nejdříve v pondělí. Samotná doba přepravy závisí na vybraném způsobu doručení. Ze zkušenosti je obvyklá délka doručení následující:
- Zásilkovna: doručení 1-2 dny. Notifikace emailem i SMS o stavu Vaší objednávky.
- Kurýr na adresu: doručení 1-2 dny. Notifikace emailem i SMS o stavu Vaší objednávky.
Potřebujete expresní doručení nebo speciální služby? Kontaktujte nás a pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme.
Nabízíme různé způsoby platby, protože víme, že každému vyhovuje jiná možnost.
- Platba kartou online prostřednictvím zabezpečeného platebního systému od společnosti Stripe. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami. Online platba je velmi rychlá, takže Vaši objednávku ihned evidujeme jako uhrazenou a je připravena k dalšímu zpracování.
- Google Pay / Apple Pay prostřednictvím zabezpečeného platebního systému od společnosti Google / Apple. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami. Platba je velmi rychlá, takže Vaši objednávku ihned evidujeme jako uhrazenou a je připravena k dalšímu zpracování.
- Platba na dobírku při doručení Vaší objednávky. Kurýrovi a také ve většině výdejních míst Zásilkovny, lze dobírku uhradit i platební kartou.
- Platba převodem na bankovní účet. Po vytvoření objednávky vám systém vygeneruje údaje k platbě. Převod může trvat 1-2 pracovní dny. Po obdržení platby Vám zašleme potvrzení o přijetí a Vaši objednávku připravíme k odeslání.
Pokud zboží kupujete jako dárek , rádi Vám pomůžeme s načasováním a doručením přímo adresátovi.
Uveďte nám prosím v poznámce, že se jedná o dárek. Postaráme se, aby žádný produkt na sobě neměl cenovku a klidně uveďte i požadovaný den doručení. Máte-li zájem, doplňte i text přání a odkaz přiložíme do balíčku. Nezapomeňte prosím uvést telefonický kontakt i na příjemce , aby se s ním kurýr uměl spojit a balíček předat. Notifikace o pohybu balíku přepravce zasílá i na email, budete si tak umět vysledovat zda už byl dárek předán.
Pokud máte nějaké speciální přání , budeme rádi, když se nám ozvete a pomůžeme Vám s překvapením.
Pokud jste zadali správnou e-mailovou adresu, potvrzující e-mail jsme Vám automaticky odeslali. Je možné, že jej Váš e-mailový poskytovatel vyhodnotil jako spam nebo reklamu. Zkuste si prosím zkontrolovat i tyto složky nebo vyhledat ve vašich mailech „ plantizia.cz “. Aby se vám to při další objednávce nestalo, můžete označit, že tento mail není spam ani reklama a v budoucnu by se Vám měl klasicky zobrazit mezi přijatými e-maily.
Pokud jste registrovaný zákazník, přehled Vašich objednávek naleznete také v sekci Můj účet .
V případě, že jste potvrzovací e-mail stejně nenašli, napište nám prosím na info@plantizia.cz is jménem, na které jste objednávku vytvořili a pomůžeme Vám situaci vyřešit.
Ano, objednávky doručujeme i do zahraničí. Kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky
Pokud si přejete přidat další položky do Vaší objednávky, kontaktujte nás prosím co nejdříve emailem nebo telefonicky . Pokud Vaše objednávka ještě nebyla předána přepravci, rádi její obsah doplníme.
V případě, že jste objednávku již uhradili, zašleme vám podklady k úhradě dodatečné částky za doplněné zboží.
Sortiment se snažíme obměňovat, ale většinu produktů umíme rychle doplnit . V některých případech se však jedná o výpadek u dodavatele a tehdy může být dodací doba prodloužena. U nedostupných produktů máte možnost zanechat Váš kontakt a ihned po naskladnění Vás upozorníme emailem.
Potřebujete podrobnější informace o dostupnosti konkrétního produktu? Napište nám na info@plantizia.cz a rádi Vám informace poskytneme.