Často kladené dotazy

Máte nějaké dotazy či nejasnosti? Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějších otázek a odpovědí.

Pro Váš co největší komfort nabízíme různé možnosti dopravy s následujícími cenami:

  • Zásilkovna: od 79 Kč
  • Kurýr na adresu: od 129 Kč

Většinu objednávek odesíláme do 24 hodin . Rostliny zasíláme tak, aby během víkendu nezůstaly v přepravě. Pokud tedy objednáte koncem týdne, objednávku umíme odeslat nejdříve v pondělí. Samotná doba přepravy závisí na vybraném způsobu doručení. Ze zkušenosti je obvyklá délka doručení následující:

  • Zásilkovna: doručení 1-2 dny. Notifikace emailem i SMS o stavu Vaší objednávky.
  • Kurýr na adresu: doručení 1-2 dny. Notifikace emailem i SMS o stavu Vaší objednávky.

Potřebujete expresní doručení nebo speciální služby? Kontaktujte nás a pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme.

Nabízíme různé způsoby platby, protože víme, že každému vyhovuje jiná možnost.

  • Platba kartou online prostřednictvím zabezpečeného platebního systému od společnosti Stripe. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami. Online platba je velmi rychlá, takže Vaši objednávku ihned evidujeme jako uhrazenou a je připravena k dalšímu zpracování.
  • Google Pay / Apple Pay prostřednictvím zabezpečeného platebního systému od společnosti Google / Apple. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami. Platba je velmi rychlá, takže Vaši objednávku ihned evidujeme jako uhrazenou a je připravena k dalšímu zpracování.
  • Platba na dobírku při doručení Vaší objednávky. Kurýrovi a také ve většině výdejních míst Zásilkovny, lze dobírku uhradit i platební kartou.
  • Platba převodem na bankovní účet. Po vytvoření objednávky vám systém vygeneruje údaje k platbě. Převod může trvat 1-2 pracovní dny. Po obdržení platby Vám zašleme potvrzení o přijetí a Vaši objednávku připravíme k odeslání.

Pokud zboží kupujete jako dárek , rádi Vám pomůžeme s načasováním a doručením přímo adresátovi.

Uveďte nám prosím v poznámce, že se jedná o dárek. Postaráme se, aby žádný produkt na sobě neměl cenovku a klidně uveďte i požadovaný den doručení. Máte-li zájem, doplňte i text přání a odkaz přiložíme do balíčku. Nezapomeňte prosím uvést telefonický kontakt i na příjemce , aby se s ním kurýr uměl spojit a balíček předat. Notifikace o pohybu balíku přepravce zasílá i na email, budete si tak umět vysledovat zda už byl dárek předán.

Pokud máte nějaké speciální přání , budeme rádi, když se nám ozvete a pomůžeme Vám s překvapením.

Pokud jste zadali správnou e-mailovou adresu, potvrzující e-mail jsme Vám automaticky odeslali. Je možné, že jej Váš e-mailový poskytovatel vyhodnotil jako spam nebo reklamu. Zkuste si prosím zkontrolovat i tyto složky nebo vyhledat ve vašich mailechplantizia.cz “. Aby se vám to při další objednávce nestalo, můžete označit, že tento mail není spam ani reklama a v budoucnu by se Vám měl klasicky zobrazit mezi přijatými e-maily.

Pokud jste registrovaný zákazník, přehled Vašich objednávek naleznete také v sekci Můj účet .

V případě, že jste potvrzovací e-mail stejně nenašli, napište nám prosím na info@plantizia.cz is jménem, ​​na které jste objednávku vytvořili a pomůžeme Vám situaci vyřešit.

Ano, objednávky doručujeme i do zahraničí. Kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky

Pokud si přejete přidat další položky do Vaší objednávky, kontaktujte nás prosím co nejdříve emailem nebo telefonicky . Pokud Vaše objednávka ještě nebyla předána přepravci, rádi její obsah doplníme.

V případě, že jste objednávku již uhradili, zašleme vám podklady k úhradě dodatečné částky za doplněné zboží.

Sortiment se snažíme obměňovat, ale většinu produktů umíme rychle doplnit . V některých případech se však jedná o výpadek u dodavatele a tehdy může být dodací doba prodloužena. U nedostupných produktů máte možnost zanechat Váš kontakt a ihned po naskladnění Vás upozorníme emailem.

Potřebujete podrobnější informace o dostupnosti konkrétního produktu? Napište nám na info@plantizia.cz a rádi Vám informace poskytneme.