Plantizia – na rohu Štúrové a Jesenského v Bratislavě

Plantizia – na rohu Štúrové a Jesenského v Bratislavě

Pondělí – Pátek 11:00 – 18:00
Sobota 10:00 – 16:00

Kontakty

Napište nám

info@plantizia.cz

Zavolejte nám

0940 842 624

Ohledně dostupnosti zboží a informací o objednávkách nás prosím kontaktujte emailem.

Prodejna v Bratislavě

Štúrova 4, Bratislava

Pondělí – Pátek 11:00 – 18:00
Sobota 10:00 – 16:00

Často kladené dotazy

Ke zrychlení komunikace jsme připravili seznam nejčastějších otázek, které Vám mohou pomoci při zodpovězení Vašeho dotazu.

Pro Váš co největší komfort nabízíme různé možnosti dopravy s následujícími cenami:

  • Zásilkovna: od 79Kč
  • Kurýr na adresu: od 129 Kč

Většinu objednávek odesíláme do 24 hodin . Rostliny zasíláme tak, aby během víkendu nezůstaly v přepravě. Pokud tedy objednáte koncem týdne, objednávku umíme odeslat nejdříve v pondělí. Samotná doba přepravy závisí na vybraném způsobu doručení. Ze zkušenosti je obvyklá délka doručení následující:

  • Zásilkovna: doručení 1-2 dny. Notifikace emailem i SMS o stavu Vaší objednávky.
  • Kurýr na adresu: doručení 1-2 dny. Notifikace emailem i SMS o stavu Vaší objednávky.

Potřebujete expresní doručení nebo speciální služby? Kontaktujte nás a pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme.

Nabízíme různé způsoby platby, protože víme, že každému vyhovuje jiná možnost.

  • Platba kartou online prostřednictvím zabezpečeného platebního systému od společnosti Stripe. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami. Online platba je velmi rychlá, takže Vaši objednávku ihned evidujeme jako uhrazenou a je připravena k dalšímu zpracování.
  • Google Pay / Apple Pay prostřednictvím zabezpečeného platebního systému od společnosti Google / Apple. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami. Platba je velmi rychlá, takže Vaši objednávku ihned evidujeme jako uhrazenou a je připravena k dalšímu zpracování.
  • Platba převodem na bankovní účet. Po vytvoření objednávky vám systém vygeneruje údaje k platbě. Převod může trvat 1-2 pracovní dny. Po obdržení platby Vám zašleme potvrzení o přijetí a Vaši objednávku připravíme k odeslání.

Pokud zboží kupujete jako dárek , rádi Vám pomůžeme s načasováním a doručením přímo adresátovi.

Uveďte nám prosím v poznámce, že se jedná o dárek. Postaráme se, aby žádný produkt na sobě neměl cenovku a klidně uveďte i požadovaný den doručení. Máte-li zájem, doplňte i text přání a odkaz přiložíme do balíčku. Nezapomeňte prosím uvést telefonický kontakt i na příjemce , aby se s ním kurýr uměl spojit a balíček předat. Notifikace o pohybu balíku přepravce zasílá i na email, budete si tak umět vysledovat zda už byl dárek předán.

Pokud máte nějaké speciální přání , budeme rádi, když se nám ozvete a pomůžeme Vám s překvapením.

 

Zobrazit všechny často kladené dotazy